Złożyłeś lub wysłałeś wniosek do urzędu? Chcesz szybko dowiedzieć się, czy Twoja sprawa została zrealizowana? 

Co zrobić, by dołączyć do Rejestru Danych Kontaktowych?
Pamiętaj, przekazanie danych do rejestru jest dobrowolne.  Przekazujesz swoje dane kontaktowe: numer telefonu lub adres e-mail lub oba. Sam decydujesz, które dane podajesz i jak długo będą one przechowywane w rejestrze. 

Dane możesz przekazać oraz zmienić lub usunąc wybierając SKORZYSTAJ Z RDK.

Chcesz łatwiej i szybciej załatwiać sprawy urzędowe? Podaj swój numer telefonu!

„Kończy się ważność twojego dokumentu”. „Nowy jest gotowy do odbioru”. „Prosimy uzupełnić informacje”. „Rozpatrzyliśmy twój wniosek”.
Tego typu informacje będziesz dostawać, gdy wpiszesz swój telefon do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).

RDK WWW 940x788px